Gestió documental
El software del DRAG disposa d’un entorn propi on gestionar de forma integral tots els àmbits documentals del dia a dia de la vostra prefectura, oferint eines per suportar tota l’activitat jurídica, administrativa i estadística de la vostra Policia Local.
Posem a la teva disposició una suite d’eines per tal de processar, analitzar i presentar totes les dades introduïdes als registres del DRAG en els formats més comuns: Microsoft Office (Word i Excel), PDF , CSV, Open Office…
Entre aquestes eines hi trobaràs un editor de documents propi, integrat al DRAG, a més d’un sistema de tractament estadístic de les dades introduïdes al programa, permetent generar informes gràfics i de taules de dades.
La informació emmagatzemada el DRAG no només fa referència a les dades introduïdes als camps dels registres: dins dels formularis també hi trobarem la secció Galeria gràfica a la qual hi podem adjuntar qualsevol arxiu digital: documents de Word, fulls de càlcul, captura d’imatges, registres de veu, vídeo, etc.
El software també disposa d’un Gestor de Continguts on emmagatzemar de forma segura i categoritzada tota mena d’arxius digitals en diferents formats.
Vols veure com funciona DRAG?
Sol·licita una demo personalitzada i descobreix tot el que el programa DRAG pot fer per a la teva corporació.