Gestió documental
El software del DRAG disposa d’un entorn propi on gestionar de forma integral tots els àmbits documentals del dia a dia de la vostra prefectura, oferint eines per suportar tota l’activitat jurídica, administrativa i estadística de la vostra Policia Local.
Posem a la teva disposició una suite d’eines per tal de processar, analitzar i presentar totes les dades introduïdes als registres del DRAG en els formats més comuns: Microsoft Office (Word i Excel), PDF , CSV, Open Office…
Entre aquestes eines hi trobaràs un editor de documents propi, integrat al DRAG, a més d’un sistema de tractament estadístic de les dades introduïdes al programa, permetent generar informes gràfics i de taules de dades.
La informació emmagatzemada el DRAG no només fa referència a les dades introduïdes als camps dels registres: dins dels formularis també hi trobarem la secció Galeria gràfica a la qual hi podem adjuntar qualsevol arxiu digital: documents de Word, fulls de càlcul, captura d’imatges, registres de veu, vídeo, etc.
El software també disposa d’un Gestor de Continguts on emmagatzemar de forma segura i categoritzada tota mena d’arxius digitals en diferents formats.
Vols provar el DRAG?
Disposem d’una versió gratuïta perquè puguis avaluar el programa DRAG sense cap compromís durant 15 dies. Aquesta versió inclou a més suport tècnic i atenció als usuaris perquè coneguis les prestacions del programa i també les persones que t’ajudaran en tot el que necessitis. T’ajudarem a resoldre dubtes i donar-te solucions per adaptar el programa a les teves necessitats.
Aquestes versions de prova son disponibles només a corporacions locals.