DRAG > Característiques > Gestió documental

El software del DRAG disposa d’un entorn propi on gestionar de forma integral tots els àmbits documentals del dia a dia de la vostra prefectura, oferint eines per suportar tota l’activitat jurídica, administrativa i estadística de la vostra Policia Local.

Posem a la teva disposició una suite d’eines per tal de processar, analitzar i presentar totes les dades introduïdes als registres del DRAG en els formats més comuns: Microsoft Office (Word i Excel), PDF , CSV, Open Office…

Entre aquestes eines hi trobaràs un editor de documents propi, integrat al DRAG, a més d’un sistema de tractament estadístic de les dades introduïdes al programa, permetent generar informes gràfics i de taules de dades.

La informació emmagatzemada el DRAG no només fa referència a les dades introduïdes als camps dels registres: dins dels formularis també hi trobarem la secció Galeria gràfica a la qual hi podem adjuntar qualsevol arxiu digital: documents de Word, fulls de càlcul, captura d’imatges, registres de veu, vídeo, etc.

El software també disposa d’un Gestor de Continguts on emmagatzemar de forma segura i categoritzada tota mena d’arxius digitals en diferents formats.

Informes Estadístics

drag_estadistica_policial

La representació estadística de les dades del DRAG és senzillament espectacular

Editor de documents

drag_editor_documents

El DRAG permet la gestió i l’edició de tots els documents necessaris en l’administració de la policia local, totalment online i exportable en Word, PDF i OpenOffice

Croquitzador de trànsit

drag_croquitzador

El DRAG incorpora un aplicatiu que permet construir croquis per reproduir esdeveniments de Trànsit amb integració cartogràfica real

Vols veure com funciona DRAG?

Sol·licita una demo personalitzada i descobreix tot el que el programa DRAG pot fer per a la teva corporació.

Call Now Button